Expertise

ICT
Informatievoorziening
Support & Administratie
Staf



ICT: kloppend hart van de organisatie



Steeds meer organisaties worden een ICT-bedrijf. Neem de banken en verzekeraars: zij doen steeds meer zaken online met klanten, via een app of een portal. Bij VECOZO doen we sinds de oprichting in 2002 niet anders. Onze missie is het verlagen van administratieve lasten in de zorg door het automatiseren (en standaardiseren) van processen. Daarmee dragen we bij aan het beheersbaar houden van de kosten in de zorg. 
Jaarlijks verwerken onze systemen meer dan twee miljard administratieve berichten van ruim honderdduizend gebruikers.
ICT is niet alleen het kloppend hart van ons bedrijf, zelfs van een hele branche. Wij ontwikkelen Agile met Scrum en beheren onze ICT-diensten zelf. De organisatie groeit sterk in aantal diensten en medewerkers. Om dit in goede banen te leiden, investeren we in verregaande automatisering van ICT-taken; denk aan infra-deployment en releasemanagement.


Wil jij in een leuke en stoere omgeving werken waar hoogtransactionele applicaties voor veel gebruikers worden ontwikkeld en beheerd? Bekijk onze vacatures en kom kennismaken! 




                                                                                                                                                                                                               Terug naar boven




Informatievoorziening: ontwikkeling en beheer van onze diensten




Hoe houden we aansluiting bij onze klanten? Wie brengt hun behoeften in kaart, onder meer door ontwikkelingen in de markt? Dat doet de afdeling Informatievoorziening die uit business analisten, productmanagers, product owners en functioneel beheerders bestaat. Samen zijn ze verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het beheer van de VECOZO-diensten. Als een echte spin in het web zoeken zij daarvoor de samenwerking op met interne en externe klanten. 


Business analisten steken hun voelsprieten uit om nieuwe kansen te ontdekken, de organisatie en klanten te adviseren over nieuwe ontwikkelingen. Productmanagers zijn expert in een specifiek aandachtsgebied; hebben een visie hoe ze bepaalde VECOZO-diensten willen ontwikkelen. De product owners vertalen deze visie met een ontwikkelteam naar werkende softwareproducten. De functioneel beheerders zorgen ervoor dat deze producten goed getest worden met externe ketenpartijen, dat de diensten na oplevering goed blijven werken en dat klanten gebruik ervan kunnen maken.


Ben jij een bruggenbouwer en bouw je graag mee aan onze diensten? Bekijk onze vacatures en we komen graag in contact met jou!



                                                                                                                                                                                                               Terug naar boven




Support & Administratie: helpt klanten graag snel op weg



Dagelijks zoeken bijna duizend klanten contact met VECOZO. Vaak zijn het zorgaanbieders, soms softwareleveranciers of zorgverzekeraars. Zij stellen vragen over onder meer het aansluiten bij VECOZO, de werking van onze diensten, inloggen op de digitale omgeving. De medewerkers van afdeling Support & Administratie zijn het eerste aanspreekpunt voor deze vragen. Ook handelen zij klachten af. Zij helpen onze klanten graag weer snel op weg. Dit vraagt om inlevingsvermogen, enige kennis van ICT en de zorg en vooral enthousiasme van de medewerkers. Zij worden daarin ondersteund door de teamleider, een coach, een planner en kennisspecialisten. Onze Support & Administratie medewerkers zijn de oren en stem van de organisatie. Daarom zijn ze ook nauw betrokken bij de ontwikkeling van VECOZO-diensten.


Ben jij graag het visitekaartje van ons bedrijf? Bekijk onze vacatures en neem contact op!




                                                                                                                                                                                                               Terug naar boven




Staf: ondersteunt in professionalisering van de organisatie




Bij VECOZO kun je ook aan de slag op diverse stafteams; Compliance & Risk, Communicatie, Financiële Zaken, HRM, Juridische Zaken, Kwaliteit, Secretariaat en Security. Onze medewerkers op deze afdelingen dragen dagelijks hun steentje bij aan de steeds verdere professionalisering van VECOZO, zowel binnen de interne organisatie als ons externe speelveld. De staffuncties gaan mee in de snelle ontwikkeling en groei van de organisatie waarbij goede advisering en ondersteuning heel belangrijk is. Uitdaging en variatie genoeg dus in de snelgroeiende VECOZO-omgeving.

 

Help jij met de groei van onze organisatie in goede banen leiden? Check snel onze vacatures!






                                                                                                                                                                                                               Terug naar boven









Vragen over Werken bij VECOZO?


Volg VECOZO


Neem contact op met ons via hrm@vecozo.nl




> Naar www.vecozo.nl